söndag 11 oktober 2015

Familjealbumz

--> -->

Mor tuta mor tuta.

I den mörka skogen.
Anklagar sin mor för allt mellan himmel och Jordanien. 
Svamp
Svamp
Svamp

Jag skiter fan
Jag skiter fan
Jag skiter, fan
Det skiter jag in.
Jag skiter in that.

Andas in och repetera:
#Det #skiter #jag #i.

Alla mina referenser är film… Alla mina minnen är från någon film.
-->
Vilken film?  
Knulla Gunga o hennes fem ridhjälmar.
(på skånska)
(på nya äventyr)
Välkommen till min world. Den är sepiatonad som att man filmat genom ett bakplåtspapper. -->
-->
Två clowner har snott ett barn del 1:



Vi hade i alla fall tur med vädret...
En allegori?
Vi skrev i vart fall in konkreta handlingar i replikerna som de gör på teaterhögskolan.
Vi åt i alla fall en massa bullar.
Vi blev sjuka också.
Vi stod inte på centralen och delade ut smörgåsar (crack) till alla barnen.
Vi köpte en massa skit.
Vi stannade i alla fall tre dagar.
Vi försökte i alla fall peta in lite allvar.

Man lär sig nya saker varje dag.
Utseendet är inte allt t ex.

Jag lär mig nya saker hela tiden...
-->
Hva er kunst for deg?
Vibratorrens.
Hva er?
Avloppsrens.
-->
Jag drömde att jag åt mask.
Jag drömde det var fred på jord och att det fanns en jourlinje man kunde ringa dygnet runt om man mådde kass. Med vettiga kompetenta människor.
--> Tänk om alla du beundrar egentligen är skitstövlar.

Shit. Tänk om alla är skitstövlar. Alla liksom.  
De ba:
Gick det bra med rymdresan?
Du:
Nej den blev uppskjuten.
De ba:
Varför kan en aborre och en mört inte få barn tillsammans?
Du:
Det blir abört.
De ba: Tänk om facebook hade funnits när Ryssland sköt upp hunden. Hur många hade lajkat?
Du: Utseendet är inte allt.
En tant igår på loppis till min kille ba, pekade på en jordglobslampa och ba: Är det här hela jorden?
-->
Livet är stort.
Big.
Engelsk katt åt hund.
Dog.
-->
Jag bor i Narnia med min kompis utter grävling snake (shit kommer ni ihåg snake).
Och bambam.
De har gjort min grådvärg till guld.
-->
Kultur:
Jag har accepterat mitt nederlag, rest mig och gått vidare. 
Livet är en porrfilm.
De är en grådvärg. 
Jag vill bara göra min skit. Har inte tid att... Allt går så sakta... Man måste skriva ansölningar...
Jag är en wvolf.
-->
VWolf gnölar i nattens skog.
Vargen gnolar i nattens skog.
Vargen gnäller.
Varg.
(Gosskör)
(Little Jinder)
 
Två clown har snott ett barn del 2:






Bra sak att säga till mobbare: Det är alltså inget fel på mig, Gud tecknade mig såhär.
Den här har jag målat med bröstmjölk:





Det är alltså inget fel på dig.





/Mor Tuta



! Bilder fotade av mig unt Eyal Shachar

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.