tisdag 20 maj 2014

Breaking down pt 2

Ser jag klok ut?
Kolla min mat jag bloggar på bloggen.
Det ser sjukt äckligt ut.
Det är hår i den.
And nuts.
Det blir alltid värre framåt natten?
Du och jag och döden döden.

Konstigt att normen är:
Jag hade en importfru här ett tag men hon dog... 

Livet kan ta slutt.

Det handlar om selfies. Allt handlar om selfies.
Self mutilation.
In the face.
Så att inte snubbarna gör "grejer".

I röven.

We were en gång i tiden great spirit warriors!
Shapeshifters?
Our warriors sharp teeth tore stuff apart. But only fire and children smell could kill it.
The cold ones.
She saved the tribe.
Cold ones. Our magic awakens when their near. 
Something terrible is coming.
K Stew.
Vuxna män i corpse paint.

Min teater är typ:
Hej jag har varit försvunnen i tre månader och ingen letar efter mig.
Snabba klipp.
Något hemskt kommer hända.
Chop chop.
Du tror att jag inte har en själ, I havent.
Chop chop.
Vi är tillsammans för alltid. För alltid! Det är ALLTID roligt.

Jag lyssnar på Patrick Wolfs låt House.
Han är lycklig där.
En man med granatbälte smyger tydligen runt här.
Kanske är det PMS, jag har varit arg hela dagen, det gör ont i kroppen. Jag är en dålig konstnär. Vill klara av att göra det där stora, värdiga, fina men står och stampar i ett mjukdjursträsk ensam i en black box och det är dammigt.
Dampigt.
Jag hoppas att det blir bättre än vad det är nu.

Min teater:
Björnen ba: Schh det låter som att det är en människa här.

Alla människor är utrotade för länge sedan och nu lever vi i paradiset.

En björn som rockar rockring.

Först av allt:
JAG SÖKER JOBB.
JAG KAN DET MESTA.
HAR DU JOBB?
JAG KAN FOTA DIN BEGRAVNING/ BRÖLLOP.
JAG KAN DISKA DIN DISK.
Alltså jag kan så sjukt många saker som är onödiga.

Varmvattenberedare: 6000 spänn.
Måste tjacka.

Ska inte tjöta mer om Grizzly man nu, tror kanske det värsta är över av utarbetad, rädd och ångest. Har återfått lite perspektiv, det finns en värld därute full av andra människor osv.
Tjo pip

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.