onsdag 5 mars 2014

Finare trailer.

4 mars.

O draconian something or other. Oh läjm saint.
Jag är sämst.


We who were deformed at birth.

Jag vill bara sitta i en skinnsoffa och röka, dricka rödtjut och lyssna på Lionel Richie.
All night long.
Gnälla över killar och deras band.

Genomgå en metamorfos (liposuction?) och göra helt annan konst.

Alltså jag känner ingen kärlek för Bieber.
Eller för mänskligheten övhvdtgt.
Skämtar.
Men Bieber, nej.


Folk: Du ser ut som Buttericks. Som att du lever på Buttericks. 

Random repliker:
This peruk makes me se dum ut, jag gillar det.
Svarta änkan. 
Dödar dig med ett pök.
Och om du blir gravid slänger jag dig i sjön för att testa om du flyter.
Mysa med familjen och blogga om LCHF och självhat.
I löv u Bingo.
Rambo.
Dumbo.
Mumbo Jumbo.
Bimbo.
Gråter till tacktalen på Oscarsgalan.
Det du gjorde mot mig där på lågstadiet på åttiotalet was not nice. 
The day of carnal rapture.
Bohemian rhapsody in rock. 
Robert Wells skakar loss.
Käkbenet.
U will be very far away and u will be very unhappy.
Tänk om någon ser mig.
Eller.
Tänk om någon ser mig.

Jag har bott härute i tre månader. Nej vahetere jag har bott här i skogen i tretton år. Jag har bott här i 350 år, här i skogen.

Jag har gjort den här videon lite snyggare:
GRIZZLY MAN 2 TRAILER from stina Kajaso on Vimeo.
Någon slags trailer för eländet,

Idag påpekade min farbror att "det är väl slut på ledigheten snart?" Jag försökte förklara att jag jobbar cirkus dygnet runt just nu MED EN FÖRESTÄLLNING! Men han skulle int hear it, Knegar en inte med nio till fem så är det inte jobb.
Hans ögon ba: Du är en nolla. En loser.
Och det är väl så.
Kultur är bara skit.
Och alla andra jobb är svinviktiga.

ELLER: Man måste avbryta folk.
Och sina mardrömmar.
Och dagdrömmarna också.

/Mamma

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.