fredag 7 februari 2014

Ersvn

Jag har haft tandvärk i fyra dagar. 
In the face of death, all else is meaningless.
Typ så.
60 påsar med heroin.
Äckliga gubben som låtsas att han gillar det du gör men mest går igång på alla dina nakenbilder.
Typ.
Men: 
Efter regn kommer sol.
I morgon blir det både Herreys, Sean Banan och Pink Pistols. Om de bara låter Nour och Stefan improvisera fritt så blir det toppen.

I brist på schlagerblogg skriver jag det här… Av allt man kan känna sig så är schlagerblobbare nog det lägsta av rang jag upplevt, huga!
Men det har varit min frizon där jag kunnat nörda loss på Mellon och Eurovision och även fast jag inte har tid i år så kliar det i fingrarna efter att göra Schlagerkollage o spellistor och kolla alla delfinaler om och om igen…
Men eh.
Så tidningen gjorde om sitt bloggsystem, sa inget till mig och nu kan jag inte ens logga in på den utan har gjort en ny och oerhört oglamourös egen där jag får klippa och klistra in gamla inlägg ett o ett i taget  http://ervsn.blogspot.se

Så för er som saknat min schlagerbolob (ni tre) så kan ni gå in där och i väntan på annat njuta av skrangliga videoklipp från förr. 
Det finns inget mål och ingen mening.
Nu är jag iaf fri från att känna mig värdelös på en portal som mest hyllar sport. Sport är värre än Eurovision, håll med mig.

Ja.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.