söndag 12 januari 2014

Åh vad jag älskar er Albert och Herbert

Lördag.

These are dark times, there is no.

 denying.
Our world has perhaps 
faced no greater threat than it
 does today. 
 Oink.
But I say this to our 
citizenry: we, ever your 
servants, continue to defend your
 liberty and repel the forces that
 would seek to take it from you.

Your failad transa remains strong…

Jag har bränt hela min veckopeng på latex.
Och.
Vad jag inte skulle ge för en vit älg?
Det första som händer när jag inte träffar folk är att jag tappar rösten.
lördag.
Jag har tappat rösten.

Jag tycker om folk som tror att de är något.
Och.
Den där känslan, när Hedwig dör i Harry Potter, så känns det idag. För dig med va?
Typ jag har inga vänner, de dog. Eller de kollar på teve. Eller de dog. 

Det har nog aldrig varit så dåligt (ensamt) på jobbet som nu.
Vill någon jobba med mig?
Vill du jobba med mig?
Vemsomhelst.
Vill vemsomhelst göra vadsomhelst så är jag på. 
Oink.
Men jag tänker att vi ba kör igenom hela den där flickrum gone wrong rosabarbiemylittleponyglitterskiten nu så kan jag gå vidare sedan, bli Galadriel och remain in the woods:
Så, out with you, go!

/
Rick Astley