onsdag 16 oktober 2013

Britney Work på svenska

Britney senaste låt sådär googleöversatt:

Vill du ...

Vill du ...

Vill du heta kropp
Vill Bugatti
Vill Maseratti
Du arbetar bättre tik

Vill Lamborghini
Sip martinis
Ser varmt i en bikini
Du arbetar bättre tik

Du wanna live infall
Bo i en stor herrgård
Party i Frankrike
Du arbetar bättre tik
Du arbetar bättre tik
Du arbetar bättre tik
Du arbetar bättre tik

Nu får jobba tik
( aaaaaa oooh )
Nu får jobba tik
( aaaaaa oooh )

Bring it on
Ring på larmet
Sluta inte nu bara bli mästare
Fungerar det hårt som dess ditt yrke
Se upp nu
Orsak här kommer det

Här kommer smasher
Här kommer befälhavaren
Här kommer den stora slaget
Big Beat att spränga bort

Ingen tid att sluta nu
Bara tid för att få det nu
Plocka upp vad jag puttin ner
Plocka upp vad jag puttin ner

Vill du heta kropp
Vill Bugatti
Vill Maseratti
Du arbetar bättre tik

Vill Lamborghini
Sip martinis
Ser varmt i en bikini
Du arbetar bättre tik

Du wanna live infall
Bo i en stor herrgård
Party i Frankrike
Du arbetar bättre tik
Du arbetar bättre tik
Du arbetar bättre tik
Du arbetar bättre tik

Nu får jobba tik
( aaaaa Oohhh )
Nu får jobba tik
( aaaaa ohhhh )

Bryt bort
Bryta ner
Se mig komma
Du kan höra min ljud

Tipsa någon
I din stad
Sprid ordet
Sprid ordet

Gå ringa polisen
Gå ring guvernören
Jag tar besväret
Menar inte att besvära ya

Jag gör det bubbla upp
Kalla mig bubblare
Jag är dålig tik
Den tik som du är lovin ' up

Håll handen högt
Fingers mot himlen
De gon försöker prova ya
Men de kan inte förneka ya
Håll det movin högre
och högre
Håll det movin högre
och högre

Så håll din hand högt
Fingers mot himlen
Nu tror inte ya
Men de behöver gonna ya
Håll det movin högre
och högre
Håll det movin högre
och högre
och högre

Arbete, arbete, arbete, arbete, arbete,
Arbete, arbete, arbete, arbete, arbete,
Arbete, arbete, arbete, arbete, arbete,
Arbeta ut det, fixa det, fixa det, fixa det,
Arbeta ut det, fixa det, fixa det, fixa det,
Arbeta ut det, fixa det, fixa det,
Arbeta ut det, fixa det, fixa det

Du arbetar bättre tik
Du arbetar bättre tik

Så jävla bra, ville bara visa er.