fredag 12 juli 2013

Veronika Maffioso


Koltrasten har slutat sjunga nu. 
Jävel.
(till trasten)
Du kan gråta mitt på gatan.
Men jag längtar inte tillbaka till när man var femton år.
Alls.
Och no löv for Evert Taube, he typ killed a guy?

Stjärt.

Ordet kul. I

Och something molnen something lägger sig…

Värsta som hänt oss:
1. Självironi. Man skämtar bort allt, mest sig själv, på sin egen bekostnad. Sedan alla andras. Så blir allt fult.

2. Diagnoser.
Jag läser allt om allt och tror att jag har allt. Jag har väl något? men inte allt. Bara tanken på allt man kan få gör mig sjuk.
Stackars satae.

De skriver kuken.
Det fanns en tid då de trodde på clowner. Alltså att clowner var roliga och hade en poäng. Men det är länge sedan nu.

Ta plats.

Varför ägna all din tid åt mode när du ändå är så ful?

Jag pratar om den HEMLIGA elektroniska utrustningen.
Beyonce.
Vi tror på att en sund familj är en lycklig familj.
Ss.
Eager beaver.
Eagle beaver.
Bäver.
Jag lägger mig nu.

Heja på.

Oink/ Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.