fredag 19 oktober 2012

Yaba yaba hej


En blodig hand på väggen.
Klafs.
Teater just nu:
Fuck you! Snälla tyck om mig.
Men fuck you.
Snälla tyck om mig.

Och jag fick tinnitus.

Hej.
Vi måste sluta med teater, detta går inte längre.

Timmar av machoteater.
Asså timmar.
Typ:
Hundratusen timmar av rödvinsbabbel but no joy.

Och man googlar runt…
Amanda.
Ihjälmobbad för att hon flashat pattarna?
Pattarna liksom? Jag ska fan flasha pattisarna dygnet runt nu.
Flash flash. Patte patte.
Det och vifta med armhåret always.
Men inte på machoteater.
Världen är så stor så stor.
Nasse.
Nasse grisen.

Usch.
Jag har den senaste tiden börjat inse att jag tillhör en plats/roll/fack. 
Shit...
Mannen... Ett helt life av kamp för att inte behöva se denna sanningsjävel i vitögat.
Rundborstföna.
Gnöl.
Jag är ful. 
Ugly. Nasty. Hej.
Den som inte ska gå runt och tro saker om sig själv thinking she is all that.
It is hopeless.
Man ska vara rolig och tjej och så, men inte sikta för högt ty då blir det ba pankis av alltihop.
Jag börjar inse detta.
Det är inte alls kuligt.

Men är det intressant?

Ska nog inte sörja det där med att vara tjej så mycket. Men man sörjer det. Även fast snubbar inte heller är top notch.
Hänger ni me?
Inte jag.

Dansa makabert.
Snart är det:
Macbäth.
Jag ska bli vampyr när jag blir stor.
Eh med hjälp av kols 14 metoden?

Lev väl.
Or not.

Lite ur rep av min nya "grej/thang", säg inte till någon att det är teater:
Svinet

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.