söndag 14 oktober 2012

Thriller


Shake, råtta och rulla.
Ont blod.
Det är: ont blod V.
Du är: dum i huvudet.
Vi är autonom (rufft)
Det är Volkswagen. 
Det är grönt. 
Jag jobbar med att re animera de döda. Lyfta dem i håret och säga: Men fan.
Måla kattmorrhår i fejset och dance.
Cats.
Ack ve den sorgsna dagen då man upptäcker att världen inte alls kretsar runt en. Världen bryr sig inte ens.
Världen kunde faktiskt inte bry sig mindre.
Hah.
Cats.
(Patsy och Edina)
Darling.
Det här är Fåfängans fyrverkeri (fireworks man).
Bitch face är oftast sjystast.
Bitch face är bra.
Le är ofta inte alls bra. Folk som ler mycket. Inte bra.
(fireworks).
Du har en sour attitude.
Som ett cluster of sour grapes. Grapes of wrath. The wrath of Khan.
Är bäst.
Jag är din butler.
Huvudvärken som aldrig something or other. Jag ser dig rakt in i fejset och sedan springer jag och gömmer mig tills det försvinner.

Är det såhär livet ska bli nu?
Is this the…
Världen är så sjuk. Eu vinner pris för fred, jag har just sett mitt första wallanderlik lastas in i en skåpbil och det är min första gång i Ystad. 
Fattar varför fåglarna drar.

My daddy is a zyborg. 
Min nästa föreställning ska heta:
You released the fucking fury. 
"gagball 24/7"

Take me now castillo de credos. Take my whole life too. Behåll resten.
Det är penis i maten. Det är penis överallt.
Falafelrulle är fan inte gott. Alla rulla. 30 kr.
Jag vaknade 4.45
Världen är så sjuk så störd lasse nasse liten.
Jag heter Elsa. Jag bakar cupcakes. Oh fuck ah yeah. Jag bakar cupcakes. Jag har många vänner. Vi klär oss i... cupcakes. Vi bor i en cupcake.
Det här är inte ett favorit moment i human history.

Bland dessa tillstånd finns bland annat tuberkulos, hjärnhinneinflammation, eller avmagring kombinerat med diarré eller feber                Fever
         Muscle 
         Rash
         Sore 
         Mouth or genital 
         Swollen lymph glance, mainly on the neck
         Join pain
         Night sweats
         Diary
         never
         Fatigue
         Swollen lymph nodes — often one of the first signs of HIV infection
                  Cock and short

         Soaking night.
 sweats.
         Shaking chills or fever higher than 1000 F (388 C) for several weeks
         Cock and shortness of breath
         Chronic diarrhea
         Persistent while spots of unusual lesions live on your tongue or in your mouth
         Head. aches.
         Persistent unexplained fatigue
         Blur and distorted vision.   Weight.
loss.
                  She rashes or bumps

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.