måndag 11 juni 2012

Stab

11 juni 2012.
Är sugen på cider och chips och lite världsherravälde.
Shit vad jag ska slå Ukraina.
Shop.
Shop.
Stab.
Stab.

Fyndis.

Och så en långfilm:

Fittan Karlsson.
Med Fittan Karlsson.
Scen 1.
-Jag skulle aldrig göra så.
Stab.
Stab.
Shop.
-Jag skulle aldrig göra så mot däj.
Näver.
Shop.
Stab.
Stab.
En film om livets vilkor.
Stab.
Stab.
-Jag ljuger aldrig.
Stab.
-Jag skulle aldrig ljuga för dig.
Näver.
Ett mord.
Två mord.
Tre mord.
Stab.
Stabbeti stab.
-Jag kokar spaghettoes.
-Jag tar aldrig åt mig.
Gnab.
-Vad sa du sådär för?
Nag.
-Jag ältar inget.
-Vaffö gjorde du på dette viset?
-Mål stolpe ut liksom... 
-Vi skulle ju leva 4-äver du och jag.

-Det är en lite flicka i hissen.
-Hon har en liten klocke (klogge).

Jag vill att du tar den här texten och porkar den hårt.
Jag vill se ut som jag kan sann Norsk black metal.
Rör på dig Zlatan.
Fyll på.
Jag vill paddla kanalbåt.
Garlic nan.
Världsherravälde.
Shop.

Ajöken/
Fittan Karlsson

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.