fredag 8 juni 2012

Panik i Byn

If it bleeds we can kill it.

 
Foto: Eyal Shachar

På kurrekurredutt-ön.
Drömde att jag tillsammans med galna hattmannen och Helena Bonham Carter trollade mig till ett konstmuseum som var stort som en hel stad.
Helena Bonham hade en benig röv och blå byxor som bara hängde och slängde som kusin vitamin.
Hon var som ett skelett. Gick som ett mycket gammalt ben. Inte som en egyptian. Jag försöker kolla på fotboll och bli exalterad men känner ingenting. Helt död inuti.
Målet var att förstöra all konst i världen.
Asså i drömmen.

If it bleeds we can kick it.
Tänker att jag skulle vilja kunna springa som Tom Cruise.
Om han blöder kan man ge honom typ massage och lite candy.

Modelloffer på följande bilder har varit kära Jalle (Eyal Shachar).
  

3 kommentarer:

  1. Jag älskar tröjan med hjortar i engelskt landskap!

    SvaraRadera
  2. Fler borde åka till Kurrekurreduttön, tycker det har ett oförtjänt dåligt rykte. Det är Kurrekurredutt eller hallucinogener...har jag läst.

    (& Jalle är det mest vardagsglamourösa jag sett på länge. *embodying the concept or rural chic liksom*)

    SvaraRadera
  3. Helena: Ja asså den tröjan har allt, djup, skog, humor, passform och hjortar!

    Calle: Haha! Ja jag lämnade kurreduttön och längtar nu tillbaka. Och rural chic är ju precis det jag ville fånga här, heh. Krämps

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.