måndag 5 mars 2012

Håkan H

Idag känner jag en slags: barn – usch!

Och att endorfiner kills hjärnceller.
...Och att det kryper i kroppen. Jag dör. Längtar till norr, fan! Hellre inavel än nepotism farsan. Det är här alla monster under sängen bor moster.
Scheize the metafor och ett fast grepp runt pattarna.
Du ser dyr ut, eller stop tut nej! Du ser ut som att du sett för mycket nycirkus i håret.
Disch:
Jag säger det med kärlek asså, tuff kärlek.

Alla vill ha löv men alla är så jävla ego. 

Äter vitaminbjörnar och Berocca performance, som en slav.
Typiskt en sådan man bli kär i och som lämnar en high and drajj.
(med en skitsnygg, medveten fast inte för spejsad videoprojektion i bakgrunden)
Drömmen om en gitarr,
Och basfiol, och flöjt.
Kittla lilla mormor.
Hang over.
Ta dig i brasan kultursverige! Jag ska bli superstjärna i rymden istället. Bye bye.
(krockar med en komet)
(sugs in i ett svart hål)
(borta 4-ever)
Tystnad.

Mrs Bossy Pants.
Skyddar hela munnen från them tandtroll (snubblar).

Jag skulle så gärna vilja bidra med någonting, göra någon jävla nytta. Typ crazy Spice.
(och en socialrealistisk tecknad diskbänksseriestrip om alltings jävlighet typ me me me som inte gör nytta fast på ett igenkännbart skojsigt sätt)

(suger på ett peacemärke)
En strut.
Levande björn.

Jag försöker verkligen ha tråkigt.
Pratar genom tänderna.
Ba:
-projectile vometing the whole nine years.

Folk behöver skakas liv i lite. Skaka lite liv i. Man vill slita Amelie från Montmartre soundtracket ur deras giriga små fingrar.
This sucks out loud.
The early years.
Jag har varit i alla städer.
Jag har addat dig så hårt.

Refräng:
Jag har varit i alla städer.
Jag har addat dig så hårt.

Jag står och väntar på dig utanför Konsum iklädd byxa, tröja, jacka…
Jag lever på bidrag.
Dina bidrag.
Bidra!
Du kan lura mig så lätt.

Du är inge kul.
Drömde att jag levde i Once upon a time post förbannelsen.

På vissa platser får man en känsla av att folk snackar om en så fort man gått ut genom dörren, typ den där jäveln ska inte komma här och komma.
Och andra inte.
I wanna be a youngblood! Skull! (greppar skrevet).
Tiden går.
Och ingen blir glad för din skull. 
Ni vet de som hälsar med blicken på någon annan som är viktigare redan vid handslaget.
Det är så konstigt här. 
Refräng:

Det är så konstigt här. 
Det är så konstigt här. 
Det är så konstigt här. 
(kör)
Det är så konstigt här. 
(grekisk kör)
Det är så jäla konstigt här. 

Men godis är gott/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.