torsdag 15 mars 2012

Baz Lurman

Postar lite gammalt:
Alla talar om Gris.
Jaha vad säger de da?
Oink.
(ba dum disch)
De pratar om alla snubbar på nätet som sitter och äcklar sig.
Jag kan inte sova.
Drömde om en sälunge som blev klubbad av en perdofil i en enorm luftburen bår som kraschade in i ett träd precis utanför mitt fönster.
Jag skulle begrava sälungen fast då vaknade den upp igen.
Och kroppsvätskor.
Kramade hunden när jag vaknade.
Krister Linder var med. Åh Krister Linder! 


Ge mig en stor LOG och låt mig slå med den. På en scen. 
Allt.


Sörjer en smula att jag just nu inte har lika mycket ork att göra saker som jag brukar, men snart kommer det lugna sig och så va, då gör jag nytt.
Det går rätt bra dock, vi fick en fin recension i DN nyligen, peppeti.
Jag rekommenderar även den andra produktionen på teatern, ni kommer snart höra talas om den, kanske lite för mycket på ett dåligt sätt. 
UPPDATERING: läs om den här.
Kom då ihåg att se föreställningen innan ni börjar tycka prylar, alltid en bra grej va.


Allt goth/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.