fredag 13 januari 2012

Fnas

My inner animal is a... animal.
My inner animal is a idiot.

Och en snygg bild i semiprofil.
Med en kondom till mössa.
Mitt inre djur är en halvtrasshad bäver skjuten i Hugh Grants fejs från en pung i en kilt.
Alltså.
Typ haha du har ju en såndär rolig näsa, min systerdotter har en sådan näsa, jag skrattade ihjäl mig åt hennes näspiercing för den typ hängde en halvmeter från näsan asså skrattade i en vecka ba hahaha asså näsan står liksom rakt ut så jäla kulig näsa du har ju en sån näsa. Hahaha. Nu har jag underminerat dig totalt ba för att säjfa.

Gud skapade allting av nothing.
På en konstant sugar high.
(tiden går)
En pojkdröm blir sann.
Dude.
Drömde att jag hade en vit såndär trampbåt.
(tiden ba: zzzzzz)
Jag kör tjejgrejen.
(gråter)
Dude.
Ligger havet.
Gnöl.
Åt det hållet.

Många som är vuxna verkar egentligen ha mer lust att vara barn, why? Var det verkligen så roligt egentligen? 
Jo det är ju rät jobbigt iofs, med allt kompromissande och besvikelser och svajkers, läjmers och hej och hå.
Fast barndomen var väl inte heller tjofräs?
Haha.

Bara en grej jag tänkte på… Respekt. Ny grej? Som raketost typ.

/
<3 Andy

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.