lördag 7 januari 2012

Däns into the fire

Hur många yxhistorier har du?
Hur ere att va tjej?
Frågorna bubblar.
All you need is BOB.
Raparabara.
All you need is BOB.

Och hopp.

The Crow. Siktar på huvudet. Sminkar sig som en mimare. Sväljer kulor. Den riktiga hämnaren spares no expenses, den klär ut sig till mimare och svingar sig fram mellan trädtopparna. Skakar rumpan.

Jobbar sig upp ur en jordig grav. Åh konka på. Matematik. Tillsamman blir vi två. Minus en.

Visa mig dina vänner så ska jag visa dig vem du är.
Mordorbabelfisk.
Morderah. Move!
Grr.
Åh jag älskar livet. Det kan du inte ta ifrån mig. Nananana. Jag har rymdtights och rymdskor för jag är Miss Universum.
Inte på ett arty vis utan helt bokstavligt.
Altruistisk skit. National Treason. Med hemliga tecken på dina pengar som alla betyder same shit.
Ett stort ingenting.
Ett svart höl, Battlestar Nymfomania, Obo Wan Jeopardy, Dr Strangelöv, en Reaver.
Nu är du inte snäll.
Boogie oogie oogie. Ni kan för mycket om konst och litteratur. Ni har sett too much. Ni måste tvätta era minds, lyssna lite på schlagers, onanera och slappna av.

Vad sa Aubergine innan han dog?
Mycket som kan göra ont i ett kök.
Ni har ett rum på slottet.
Famous last words.

Michael Douglas spelar alltid så sympatisk? Man tänker att han måste vara det i verkli...vahetere... Skulle bli så besviken om han inte var det.
Fast man blir ju ofta ganska besviken.
Hon hade en bomb i huvudet.
Böj på knäna.
Saddle bags.
Jag får penisförlängarspam hela tiden, asså hela tiden.
Vilket jävla tjat.
Förläng din penis.
Förläng din penis.
Förläng din penis.
Ta av dig din truckerkeps.

Ta av dig brallorna.
Ta av dig din flickvän.
Ta av dig din cocky attityd.
Ta på dig lite självförtroende.
Sluta härmas.
Kill all ice bears.
Kill all.
Kittla mormor.
Få en platt mage med lite oralsex.
(lite oralsex)
Skota hem.
No ducks.
No empathy.
Jag har vart vilsen.
Nu är jag home.
Tog mig friheten att välja vin.
/
Car Ola

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.