tisdag 22 november 2011

Das böt

Hej.
Lite slarviga bilder från i lördags (jag är kär i publiken). 
Och om ni undrar ifall jag står ut med att se på mig själv hoppandes runt i underkläder sminkad som en luderclown så är svaret nej, det är hemskt. Men skulle jag lyssna på mina egna omdömen om mig själv skulle jag knappast vara vid liv ens så visst är det fint att man kan ba stänga av ibland och göra saker mot bättre vetande.
Visst är rummet helt perfa? Behövde ju inte tillföra mycket alls, det var dagistrash nog som det va:












Det sista som hände igår i Luleå var att en man cyklade förbi och tjoade "tack o heeej" och nåt om att det var väl jag som gjorde den där Maggiogrejen och han var mycket glad för det och så hade han hört den där Maggiolåten på radio och inte alls fattat varför den ska spelas så mycket och tack o hej.
Nog om detta, jag lovar. Ska återgå till mina kvasipoetiska ramblings nu.

Såhär (watch me do it):
En Dalahäst från Rättvik.

Squeak som en gris.
Ang. scumdebatten:
I don't want to be buried in a Pet Sematary,
I don't want to live my life again.
I don't want to be buried in a Pet Sematary,
I don't want to live my life again.
Ang. scumdebatten:
Gruppvåldtäkt- sug på det ordet.
Eller häxbränning.
Kongo.
Thaihora.
Skärp dig!

Om jag var Idol-Ola, hade du ringt mig då? Eller ehm Cornelis typ. Hade du ringt mig då, och frågat hur jag har det?
If I were a boy som Beyonce.
Borderline. Hade du peppat mig då? Det är för att jag är tjej va? För att jag är tjej visst.
För att jag är tjej eller hur?

Även clowner is monster, som gråter.
Även monster iz monsterz.
Jag kan prata med ormar på sss.
Haschisazzz. Zzzz. Zzzz.
 /
Valeri Valera

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.