onsdag 19 oktober 2011

Slutpunishdotcom

I bastkjol:
Is this it? Is it+ Cuase if it is.
Våldsporr.
Idag kostar en dollar 6.66 Kronor.

Det började som en skakning på nedre däck.
Varulv.
Penis – sug på det.
Spela vanlig.
En gång åkte vi till Tom Tits i Södertälje med plugget, där ljög jag för alla att jag var tillsammans med en kille i parallellklassen, sa att han var ganska hemlig med att vi var ihop och så, därför hade han inte sagt något. När vi kom hem från Tom´s Tits fick alla veta att jag ljugit.
Sedan hittade jag på att jag och en kille i klassen var ihop, han brukade följa efter mig när jag gick hem från skolan, så det var ju nästan sant.
En dag kom en kille med hockeymask till plugget, vi undrade vad det var med den där hockeymasken, den såg creepy ut. Han sa aldrig något.
Så började folk försvinna och grejer, det var jättekonstigt. Varje fredag den trettonde försvann det folk, mest girls, eller par om jag tänker efter.
Par.
I duschen.
När jag gick på dagis sa jag till alla att jag egentligen var en sjöjungfru.
Och så berättade jag ingående och detaljerat om en undulat jag inte hade, alltså folk trodde jag hade värsta undulaten! Som gjorde tricks och var typ min bästis. Sedan fick en dagisfröken veta att jag bara hittat på, shit vad hon blev besviken.
Där hade jag en kompis som bodde i en brunn, hon sa aldrig något. Hon hade fint långt svart hår och ett nattlinne i vitt. Vi brukade spela in teveprogram på Vhs, nyheter och Mtv och grejs, hon sa på mimpråket med armarna att jag skulle filma när hon kravlade omkring, det var skillat som fan att komma sig upp ur den där brunnen.
Vi hade en dagisfröken som också ljög rätt mycket, han babblade på om tomtar i avloppet och spöken och grejs. Jag älskade honom, han var konstnär. Han fick sparken. Alla blev livrädda för avlopp.
Det bodde en clown i det avloppet, han gav oss ballonger och grejs, han hade kuliga tänder. Han pratade. Och flöt runt.
På högstadiet brukade jag skolka och sitta hemma och prata med teven (när ingen var hemma), en punkare i samma plugg brukade också skolka då och ställa sig och glo in i mitt fönster, då när jag pratade med teven alltså, jag drog bara ned persiennerna. Han var med i någon tevegreja… Minns inte nu.
En liten buktalardocka på trehjuling brukade också snurra runt utanför mitt fönster, han hade liksom röda kanelbullesnurriga kinder, var keen på medeltida tortyrtekniker, tyckte mycket om att spela spel och grejs. 
En tjej i klassen hade en kassett som hon alltid lyssnade på, på ena sidan var det Latin kings och på den andra Ultima thule, hon blev gravid i nian tror jag, en annan tjej i klassen blev också gravid i nian.
En tredje tjej i klassen kissade på golvet på sin mammas fest, sedan gick hon i brygga nerför trappor och sånt, hon såg ganska creepy ut ibland, var duktig på att spy saker rakt ut från munnen som en fontän.
Sedan blev hon vän med duvor, gick också mycket runt i nattlinne, sa inte så mycket hon heller.


Allt av nåd/ Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.