söndag 30 oktober 2011

Kirsten Dumpst


Mary crushes the serpent.
(Mary has a crush on the serpent)
It rubs the lotion on it´s skin.
(IT RUBS THE LOTION ON ITS SKIN)

Panik ska byggas utav glädje.
Av glädje bygger man panik.

Lite utdrag från mina rep. Har inte så mycket tid eller ork att blogga just nu. 

Årets stora höstslyna liksom.
Hur skriver man poetiskt om hur man skulle vilja knata IN i ett hockeylag i bara strumplästen och se vad som händer?

Och du ba:
I am the flum serpent.
I flyyy (jag fladdrar)
And I crawl (och kryper)
Earth and air (jord, luft, eld och vatten)
Mud and sky (lera och grejs)
I have fallen but I will rise again (jag har snubblat men hej vad det går)
Und das klavier.
This property is condesed osv.
Daskadenibordetdotcom.
Gå och se en präst.
Bud eller godis?

Saker man tänker när man är ensam i skogen:
Vem ska höra mig ifall något händer?
Lever Michael fortfarande?
Och: se mig se mig se mig se mig se mig.
See me now!
Smyger runt med en kniv i ett random kök.
Tar sig på brösten.
Bränn ner hela skiten.

Jag föddes utan självbevarelsedrift.
Sweet screams/
Svinet

1 kommentar:

  1. Ett bra tips på sexleksaker intimleksaker.com
    Jag har precis köpt en underbara anal dildo på intimleksaker.com
    Rekommenderar sexleksaker intimleksaker.com och
    herbal medicines naturalpharmacy.eu

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.