tisdag 25 oktober 2011

Happy ending (cute german gril work in hotel)

Hora.

Luder.
Hora.
Hora. 
Billy Butt.
Sköka.
Gatuflicka? 
Cute german gril work in hotel.
Mja först kom horan, sedan kom tvålen och typ murare och hjulet och mygga, och sedan hönan och därefter ägget och sedan ålen, universum och så mannen. 
Men horan var först! Horade runt helt mol alena och hade det fine tills du dök upp.
Läste om de där massageställena igår: Happy ending (med skavsår i händerna).
Blev lite inspirerad och skrev en punklåt om det, med asiatiska undertoner. Så gjorde jag en musikvideo till det där jag försökte härma en strippa, sedan orkade jag inte åla runt längre och gjorde ett fult bildmontage. 
Men det får ni aldrig se. Har gjort en cover på Maggios "jag kommer" eller vad den heter också, den kanske ni får höra.
Jag kommer nu. Gud håll ut.
Du vet att jag är en Doberman pinscher. Bjuder in och är trevlig för att sedan bita röv. Jag kommer. 
Jag går nu.
Osv.
Odlar fram en helt ny ras av nallebjörnar i glasburkar. De ska ta över världen. Det kommer bli fluffy.
Jag är Magneto som desperat försöker flytta ett pytte mynt med bony fingers, fast det går inte. 
Och alla dör. 
Sedan såg jag Drive. 
Vad är grejen? Ännu en benig och vän offerflicka som orskar kaos i huvudet på trästocken till snubbe som iofs kör snyggt och allt går åt helvete.
Det var snyggt jo, och jag gillade att han körde bil och höll käft, hade han gjort det hela filmen så... Men nej vi måste ha lite omotiverat överdrivet ganska fånigt maffiavåld hit o dit, varför? Och det blev inget Happy ending, ingen glad sköka som drillade handen upp och ner på vår tysta hero. 
Alla dog.
/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.