söndag 25 september 2011

Ussr

Just nu på Facebook/Stasi i en dator nära dig:

”Nu går jag hem till min pojkvän, nu köper jag en ask med kolor till en fitta, nu fikar jag med Benny Andersson -i realtid,  nu sitter jag och roterar på en squash,
I am so alone.
Percy Hårtvätt”.
(posig bild, ser ut som jag har attityd, en ny grej)
 -Fort nu!
-Till Batmobilen!
”Ingen har hört av henne på flera månader”
Quickly now!
Det är kört.
Du är körd.
Jag ger upp.
Jag går hem.

Exercise och exorcism, är det samma sak?
Jaga satan ur kroppen.
Burt Bacharach:
-Det är två plusgrader ute.
Wherever i lay my hat.
Every picture tells a story.

The darkest time is at hand.

Hej jag ska försöka dränka mig, pröva du me.
Att sluta va rädd för krafs är min nya melodi.
Winning – Min nya grej.
Denguefeber – Min gamla grej.

Och ni: Ta mig bort från all denna småstad!
Ni vill okynnesköra den hembyggda rallybilen runt runt på busshållplatsen i Mordjärv tills det är runda ringar av gummi i asfalten.
Ligga platt under någon och hoppas på att den gör något.
Och jag ligger och stranglar mig själv mit eiene milf waffe.
Eine MILF waffe.

Den senaste tidens händelser tvingar mig att ta till vissa drastiska åtgärder:
Jag måste go Diva fullt ut. Vi snackar slaves. Endast aftonklänningar och tiara. Mat av guld. Guldvatten!
Mörda all verklighet. Hollywood är en dokumentär. 
Jag måste börja slå folk.

En doft av mögel svepte just genom rummet.
Ni mördade Troy.
Nu åkte en död älg förbi i en vagn.
I am sitting down here but hey you cant see me?
Tönöi alisslo and there recognize this.
Flog me.
Allt är hjort.
(älgjägare överallt, man måste beskydda sig)
Idag knackade en gubbe på dörren, jag öppnade, han sa: men oj vilket fint hår du har! 
Sedan åkte han.
Jag noterar många märkliga svampar här, funderar på att slicka på dem.
Blir det aldrig tråkigt? 
Saknar ni inte att kramas och pussas? Hur gör ni? Hur står ni ut? Orkar ni vara sådär cocky även hemma på kvällarna? Står ni ut? Varför gör ni det?
Vaffö?
Vaffö då da?
Sara Lidman sa att hon inte kunde stiga upp på morgnarna om hon inte kände sig förälskad.
Bag.
Jag ramlar ur sängen varje morgon med en känsla av att vara dömd till evigt sjukt olyckligt kär.
Sedan fräter jag bort den känslan med Cooperstarkt kaffe och väcker hoppet till liv genom att hoppa runt som en jävel en stund.
Tänk vad mycket ful text, bild och teater man kan göra av det. 
Nu trycker jag igång kommentarsfunktionen igen (you guys can comment now if u want), tills jag tröttnar igen.
Gör det.
/Hag 

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.