tisdag 20 september 2011

Oh brother

Jesus är död.
Skit också! Han offrade sin svarta magi för sin älskades skull och Lafayette får nu utan sin brujo mol alena vandra.
Min pölsedag. 
Paranoia de luxor.
Känner mig som Wednesday OCH Morticia Addams.
"Vi var rädda att du skulle bli upprörd".

Be afraid. 
Be very afraid. 



Min födelsedag idag jup.
Började med att telefonen ringde och att jag då förväntansfullt svarade för att mottaga någon slags sång eller så, fast det var min farbror som ringde för att berätta att farmor kolat.
Jo, det är sant!


Ligger på tåget och kan inte sova.
Får impulsen att slita upp fönstret och bängla mig ut genom gluggen som en liten larv o ligga skrubbsårig någonstans mitt i ingenstans o bara ligga heeeelt stilla.
Farsan gjorde det en gång, la sig i en kanot o bara väntade. En kompis till mamma la sig i en hög me löv och bara låg. Jag hänger ut dem nu. Fast det är me kärlek, det är skillnad. 

Farmor brukade göra hälsovatten, det gick ut på att låta ett glas vatten stå tills det flöt grönt på det, då skulle det drickas.


Jag vill helst ligga bland ett gäng bears, gumibears, bumbibjörnar o häxan Glinda. Vill se häxan Glinda glida över. 
Jake and the fatman.
Snaskefar.
Morty, the garbage is my problem.
Skål/
Svinto

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.