torsdag 18 augusti 2011

Tjänstekvinnans dotter

Give me my teeth back. 
Bitch.

A one and a two: 
Kasta ankar!
Klart till drabbning?
Kasta ankar!
Klart till drabbning?
Kasta anka!
Klart till drabbning?
Kasta ankar!
Du måste dö.
Klart till drabbning?
Kasta ankar!
Klart till drabbning?

Ixnay.

På grislatin.
Jag är bäst?


Tror du på att djur kan ta livet av sig? Att alla de där mirakulösa räddningarna av små valpar under bilar eller älgar i träsk och strandade valar kanske bara är flyktförsök som vi sabbar?
Djuret ba: MEN FAAAAAN! 

Den passiva medburgaren:
Ge tillbaks min bong kärring.
Sticka min strumpa.
Ser ett program om Jehovas, de ser glada ut, de står och kramar uppstoppade djur och ler med stora tänder och hoppar på taansimatti för de är finnar.
Och jag erkänner: grät idag när jag såg chipsreklamen, den där med fredagsmys. Det ser så fint ut med familj ibland, och jobb, och hem. Och jag är nog lite kär i Maria Montazami, får lust att ha en liten family med Maria och äta chips.
På allvar.
Måste vara hösten.
Plötsligt vill man ha vinröda koftor och börjar längta efter jul. 

Hej har du hybris på facebook?
Folk som äter konstiga saker säger alltid att det smakar kyckling.
Åh bebislycka?
Vilhelm Moberg kanske skrev om Souh Park, kanske recenserade dem i en annan dimension. I de där hålen i det stora nätet som Hawkins försöker förklara.

Tjänstekvinnans dotter.
"Jo det var hårt"
Jag borde väl både ditten o datten, men fuck ditten och dattjäveln. Mest längtar jag efter nya Conanfilmen.
Mr Anderson:
Olof Lagerkrantz sa att avskildhet är priset för skarpsynthet.
Han sa det.
Idag lade jag glasbitar i en ask med kolor, blev så arg på de stumma bilmekanikerna som tog isär min bil och lämnade den. Nu är nästan hela skiten gaffad av egen darrig hand. 
Ät glas era svin!

Och folk skadar sig med knull på radion. 
Jag förstår precis. Jo du borde stabba mig med kniv samtidigt som vi vahetere älskar? 
För du är som att bli stabbad och porkad samtidigt ungefär, fast själsligt.
Larvigt/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.