måndag 29 augusti 2011

Shimmy shimmy

Jag är Sisyfos.

Fast inte han med stenen, den andra.
Inte han Camus heller.
Albert?
Ni vet jag rullar nerför berget.
Rull rull.
Som en liten sten.
Och så skriker jag: pick up your sword bitch!
Så rullar jag upp igen.
Det är min grej.

Och att upprepa saker tills de går sönder.

Borde inte Mordet vara frågan sådär punkt slut?
Och senap på finska, sennappi?
Schni schna schnappy die kleine krokodil.
DIE kleine krokodil DIE.
Och hämnden som jag alltid stavar hämd.

Och albinon frågar: kan du lära mig how to please a man?
-No.
Gay black metal for life!

You have two friends in condom.

Är det inte konstigt att vargen som ligger på en fäll hackad av varg räddar människan som gjort hans vänner till skinnfäll? 
Eller va. 
Borde inte det vara frågan?
Kan någon lära mig spela schack? Jag är hillbilly, har aldrig rört vid ett schakbräde.
 Folk skryter om sitt schack. 
Och mobbar folk med ett lyte.
 Och gör teater.
Själv vill jag bara rida Conan. Se Conan djupt i ögonen, mötas av ett eko eko och förstå att jag hittat rätt. 
Hem till Conan ska vi gå. Tills vi walk funny haha. I slay I am content I walk funny like clown I eat bulle I have a funny stomach I am Slave I make love like clown. I am happy.
Jag kan steppa.
 Jag kan gå in i en korps huvud och gräva runt. Jag är så ugly bugly, det är helt otroligt.
Game of throats.
/"konstnären"

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.