onsdag 6 juli 2011

Barnteater

Är det där riktigt blod?
Jo.
Gjorde det ont?
Nä.
Får jag peta i det?
Visst.
(protagonist)
Känns det bra?
(alligator)
Tja.
Vem gjorde det?
Ingen.
Gjorde du det själv?
Jo.
Varför gjorde du så för?
Vet ej.
Var det inte läskigt?
Nej.
Shit, jag får in hela handen!
Ja.
Är det där ditt hjärta?
Jo.
Det bultar i min hand.
Jaha.
Känner du inte?
Nä.
Är det där din ryggrad?
Ja.
Den är som en knotig trädgren.
Mm.
Undrar vad som händer om jag rycker i den?
(ryck)
Aj som fan.

(lång tystnad)

Hej jag är mat.
Jaha.
Du är krokodil va?
Mjo.
Rull rull. Jag ligger på havets botten som sushi nu.
Heh.

Ehm,  tänkte på... Jo att eh... Har du Asperger?
Kan du va.
Har du?
Kan du va.
Men du ju så bra på så många saker, räkna och så.
Kan du va.
Jo fast det är ju det jag menar.

Hej.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.