måndag 20 juni 2011

En indian

Jo jag tycker allt jag gör är skräp just nu, kanske mest för att jag slarvar (I suck right now, but it shall pass).

Hoppas det går över snart, allt det fula. Jag är ful, du är ful, sommaren känns seg?
Gnölade lite om det till en kompis som gav rådet: men gör det fulaste du kan da fulhuve.
Så då gjorde jag fult, fula videos. Och jag vet att det är skittråkigt att kolla videos på blobbar, man gör ju inte det.
Här har vi först exempel på post-krig stämning:
Så ett försök på att vara stillsam och hålla käften, beklagar slajmet på gaddarna där på slutet, hade just druckit mjölk och varit fontän (sorry about the slime on the teeth, it´s milk):
 
Slutligen ett exempel på hur det kan gå när jag försöker göra något snitsigt, som att dansa eller att öveföra lp-sniglar till mp3, då blir det såhär (In sweden we prance around a great pole every summer, its called midsommar and its about getting rich like 50 cent):
 
Så till Grekland där allting bara blir värre och värre.
Tvättsvampar på låren.
Stäng käften när du cyklar i skogen Stina.
Och det är härligt in the woods. Man blir omkörd av tveksam skåpbil, en stund senare: PANG!
PANG!
POW!
Sedan spöklik tystnad.
Så kommer skåpbil tillbaka och åker mot korvfabriken.

Pinne med en sko på: försvinn.

Vill äta en REFRESH.
Bryta mina tänder på en REFRESH.
Kommer ni ihåg REFRESH?

Det där med demokrati ska du inte ta för givet!
/
FRA

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.