söndag 22 maj 2011

Snabbt stabilt och jätte jättebra

Jag nycklade en bil igår men nycklen gled ur näven.
Men lika glad för det är jag fast gladast är nog bilen.
Hå hum.
Och jag drömde jag var en mås på hustak som hoppade utan att ta emot mig med armarna? Alltså störtdök tills jag nästan var vid marken och då flög jag, ba för att jag kunde.
Obs ingen tolkbar dröm.

Vaknade med den där låten från Lilla sportspegeln i huvudet: Du kan alltid bli nummer ett bara börja sätt igåååång. Och är början svår, blir resten lätt och du blir nummer ett.
Jag är en hora banan.

Allt känns så miljöförstöring hela tiden. Shit vad miljöförstöring allting känns.

Jag såg Jimmy Somerville i Gustavsberg idag, och bussen luktade alkis. En kvinna med dåliga tänder log mot mig.
Min kompis silade massageolja, det tog flera timmar sa hon.
När jag var ute var det skugga, när jag satt på bussen var det sol.
Och någon väntade intensivt på Domedagen, tror att det var ganska nära den här gången, kändes så. Jag hade nästan packat och sagt hejdå till alla.

Lök.

Inga olästa meddelanden i inkorgen.

Det där med att ha för mycket tid, hatar det uttrycket. För mycket tid finns inte. Det finns för lite vänner och pengar, men inte för mycket tid. man kanske använder den fel bara, men för mycket finns inte. Man är utbytbar bara. Folk är skrattmås, du är clownfisk.

Och du hackar min dator. 

Vague blogging:
Hej idag var jag ute med A, b,c,d,e,f,g,h,i,j,k,l,m,n,o,p,q,r,t,u,v w,x,y,z,å,ä och ö. Vi hade trevligt? S var inte me.
B och G sa Abc. Ja ba: D!
Så gjorde F G med V och A och W bråkade.
Å, Ä och Ö sa L, och H är så fin, jag älskar H alltså. H och jag är så tajta att byxorna spricker.
Så har jag en pinjenöt som fastnar mellan tandköttet och gommen, där högst uppe. Där solen aldrig skiner.

Så vart en kille misshandlad till döds på Max hamburgerrestaurang.
Och hunden törs inte gå på trägolvet (igen), det blir som havet för henne, man måste dra runt mattorna som hon har godkänt som underlag.
Jag har käkat lök.
Och alla sliter av sig paltorna.
Vague living. 

Äh, skicka skräcktjädern på dem allihop!

/Ola

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.