tisdag 12 april 2011

Grisbjörnsfadder

Grisbjörnen kan inte vänta längre, du måste bli fadder nu. Skicka godis. 
Eller nej nej, jag kan bli din fadder. Tröstbjörn - din peppbjörn i natten va.
En björnkram.

Så lite Arkiv X:

Mulder:
-Jag går upp sex varje morgon, skojar inte ens.

Scully:
-Du ljuger.

Bulder:
-Gick runt i Kalix idag, galet med alla aliens, lyssnade på Britneys senaste, det är något befriande med det. Något apokalyptiskt tjohejsan vi dansar tills vi dör och så – ognälligt? 
 
Skanky:
-Humpa hela veckan.
Mulder:
-Jag shoppade som en seriemördare: rep, stor rulle plast, säckar, en anatomisk docka, ett pingstkristet vykort.
Erik Saade i en påse.

Scully:
-Man ska inte döma, men det är svårt.
Mulder:
-Man ska inte döda heller, men det är ännu svårare.
(torrt skratt)

Scully:
-We are high priest Vatican assasin warlocks Nikkalouta strumpa.
We are of peace. Always?

Mulder:
-Det är jag som är Robyn.

Scully:
-Och jag är Gianna Nanini - I´m a Schlaive (slev) for you.

All makt åt Tengil - vår befriare!
/ Mulder

2 kommentarer:

  1. Var fadder en gång. Söp vare sig ned eller låg med någon faddertagare. Typ bara: å där'e banken då va...å kaffemaskinen tar bah enkronor rå..å ere nåt så ring vettja. Sen gick man hem, full som ett as & drog ur kontakten.

    *gör det hemliga Tengil-tecknet*

    SvaraRadera
  2. Haha.

    Jag är isbjörnsfadder, tror jag? Fast det var längesen jag fick en räkning... Man fick en tygnallebjörn som tack iaf, den är Nancys favvis - hon humpar den.
    Stackars isbjörnar - alltid.

    /
    Kato

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.