lördag 2 april 2011

Brujeria ruina

Hej.

Så blir ditt kärleksliv i april:
Jag kan inte andas i mina kläder längre.

-Jag har ringt hela natten.

The mentalist.
(Mentalisten)
(med baguette och fransk accent)
-Öllaow me to try harder.
Faster.
Scooter.

Metallisten:
så kan alla koncentrera sig på det här:
Crap.
Kemoterapi
Aka
Humpa runt i madrassen
Du är som en lunga för mig.
Halsfluss
Någon att gömma sig bakom,
som sköter det där med livet medan jag ligger och ser på.

Du är inte rolig längre, visst?
Aka
You are a disgrace to the unitard!
Och folk älskar att säga saker som: det kommer att stå dig dyrt. Vad dyrt? vad kostar du? Det kommer att kosta. Dig dyrt?
Eller:
Jag blir så betagen, det kommer att kosta mig dyrt.
(geggagoya)
Det finns inget som kan liknas vid det här, du är unik. Ingen vet hur man failar bättre än du.
Punkt.
Ny mening.
Gör min deg, bulle.
Sätt dig på kvasten och håll käften.
Follow me
Hog.
Wart.
Salad.

Slutligen.
When i was a little bitty baby my mamam used to hm hm hm with a hm hmmm and a hmmm.
 /
Xavier Boredom

p.s. bilderna är försök på att göra konst av andras konst, kommer kanske i någon konsttidning nära dig d.s.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.