fredag 25 februari 2011

Litauen

Jobb under utveckling:

Jag gör en ny föreställning, boka mig! I am making a new show. I´m shy. Book me! The title:

INKVISITIONEN
(kom på min fest eller dö)
or
THE INQUISITION
(come to my party or die)

Annars: Burana mot värk.
Burana mot feber. Burana mot Bildt. Burana mot ekonomisk kris. Burana mot dig. Burana mot ål. Burana mot pälsfitta.

Shit vilken vecka!
Gaddafi ba: Wacka wacko blam blam! Och Bildt ba: jaha vaddå synd typ.
Människor flyr sina hem och sitter frusna på stränder som Tom Hanks o Billström ba: Ja synd vaddå klara er själva typ.
I Mordjärv lägger dem ned äldreboendet med motiveringen: Öh det är för långt till akutcentralen (dvs. vi vill spara pengar men skyller på nåt annat) ifall något händer… HAHA Gnöl.
Morsan får kicken på jobbet med motiveringen: Vi chefer gillar inte dig. Tänk att sitta och få ta emot den! Tilläggas bör att kollegorna och de boende på hemmet för hemlösa som hon knotar på tycker om henne som fan.

Här är film från mitt hem, jag kände mig lite ensam idag så…
Kom och hälsa på. Gör det. Do it. Kan åka pulka och skotta snö. Jag är insöad så jag komner ändå ingenstans.

Jo till sist:

Den eviga solstrålen CALLE. TACK! 

Do wap/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.