onsdag 5 januari 2011

Komvux

I am sixteen going on seventeen.

So what do we do(bidoo) now?

Har just sett Svarta svanen.
Paus. Andetag.
Kände mig hemma i den filmen.
Inte det med baletten men…
Känns som att det är någon annan som bor i min lägenhet, fast troligtvis är det jag, eller?
Och naglar.
Och arbetet, tävlande och föräldrar.

Korinter till ögon och pattarna på sned.

Och man undrar hur många av ens bekanta som skulle vara beredda på att utföra sexuella tjänster? Asså åt en.
Ja suck jag vet.
Ifall man var i nöd.
Och hur många av ens vänner man själv skulle tänka sig att erbjuda detta?
Typ: eat my shorts?
Och hur mycket av det man säger i ett samtal är sant egentligen? Och hur mycket är en slags bender?
Det där får vi aldrig veta, ty vi somnade denna julnatt i vredesmod (fulla av räkor).

Och vi lär oss från popkulturen liggandes i medvetslös dreggelställning framför teven:
1. Önska inte att du var någon annan (typ Robyn) ty då förintar du dig själv och detta är bad. Asså alla runt dig kommer inte leva det liv de lever typ för du kanske påverkade händelsekedjor (vilket kanske i mitt fall hade vart lika bra att inte ha gjort men fuck it) unt so wieder ba tänk på DET. Om man inte är folks madrass/doormatt så får de dåliga ryggar o kladdiga fötter.
yOU rule!
2. Ät inte godis/kaka hemma hos någon även om det står framme, NEVER! Det är alltid en förtrollad something nåt vafan. De vill typ få dig i säng bara.
Däremot obst unt gemüse.
3. Om man försöker är man iaf. ingen luhser. Så försök, gör nåt vadsomhelst. Liten sak bra.
Pratade med en kvinna idag som går en endaste promenad en halvtimme varje dag, räknar stegen, sitter resten av dagen ihopkrupen som boll.
Som en boll ihopkrupen sitter hon.

Shnell bitte.
Var snell snälla.
Björn Skifs!
Fans är det finaste som finns, fast det tror jag inte att stjärnor eller killar tycker, men kolla tjejerna på Allsång på Skamsens nyårschabrak som mimar ikapp till typ allt!
Fatta hur fina de ÄR! Jag vill att de ska bli superstjärnor allihop, det finns plats för alla.

Jo och:
Jag är less på att dodga snorloskan på stan.
Ska fan börja spotta framför snubbar, eller fontänspy. Galge i halsen på busstationen...

"Shit my world.com"
Dejting och "aktiviteter".
Jag tror att alla kommer att ligga ned under större delen av 2011.
/ Mattan

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.