onsdag 7 juli 2010

Tranås

Hej. Jag är på konstkollo i Tranås, trivs som fisken, förutom att jag inte producerar så mycket konst, iaf inte bra konst, mest annat.

Folk här verkar förakta bloggar så jag smygskriver lite här da...

Idag.
Social överdos.

Och. Eller.

Monstertransformation.
På given signal (fullmåne och yl) så förvandlas folk till varulvar.

Mogwaitransformation. På given signal ska alla äta varandra. Och man får bara kommunicera på rövarspråket.

Och så bygger vi en stor tortyrmaskin.

Folk vill gärna att man inte ska glömma dem, typ jämt.

Bygg din egen tortyrmaskin.
Tejp.
Kartong.
Plast.
Köksredskap.

Twilight the eclipse.
En mänsklig tortyrmaskin.

Jag ser moln som ser helt förjävliga ut.
Jag ser träd och gräs. Som smakar skit. Försöker gå runt ibland och se upptagen ut.

Lärde mig idag:
Allt ska plockas på sommaren.
Kokade barkkaffe.

Tänkte på:
I whale you.
Svennish summer.
Shopping i Tjanås.
I whale writing letters. To boys.
Drick något förmätet. Se ut som att du är konstant constipated.
Tänk på hur du skriver när du skriver.
Go home.
Drick barkkaffe, känn dig yr. Glöm dina vänner. Inse att alla du känner i princip vill ta livet av sig och känn hur det känns.

Asså: ett rum fullt av djur som kostar en spänn. Det och ett golv med fastklistrad lakritssås som några kids sprutade åt dig.
Go home.
Byggde en hatt av en spindel och små nallar.
Du gnäll orkar gnäll snart gnäll inte gnäll längre. Stopp gnäll.

Det här ska bli en dubbelsäng.

Man kan spela Allan men jag har liksom ingenting att bevisa, jag är typ rätt old. Man blir typ hård i magen på kollo. Man får inte tillräckligt med sömn. Killen bredvid mig pratar inte alls.

So long, någon har dumpstrat skumdelfiner och wienerbröd. In i dimman.
/ Stiiinaaa.

3 kommentarer:

  1. när kommer du till stockholm igen då!? jag blev totalt utslagen av diverse illvilliga virus efter midsommar men nu kan jag gå igen! ;D

    SvaraRadera
  2. ha, komiskt att jag är i skåne nu då, jag bor liksom bara 20 min från tranås ^^ ^^ :) :)/ thuva

    SvaraRadera
  3. Daniel: Vet int, är liksom rädd nu för att lämna ett kollektiv på trettio pers och möta ensam hemmavägg, men antagligen någongång nästa vecka, då gör vi nåt trevligt.

    Thuvi: Typish, hade vart skitskoj att hälsa på dig annars.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.