söndag 27 juni 2010

Vu Vu Zela

Kultur, fylla och hor.
Lätt hänt.

Och bilen återuppstod som Jesus och har nu tagit oss till världens ände (Arjeplog) och tillbaka till verkligheten igen.
Via Boden där jag försökte tigga till mig en svinstor GB glassgubbe och vi matade fiskar med pommes. Har skrikit rätt mycket in i Drive-in luckan på Max. Har typ klappat en ren. Det var nästan inga människor i Boden, och jag lärde mig att Bodens fästning liksom är i mitten av stan? Typ mellan Dagobert och Åhlens.
Så vi åkte till Luleå, där var ännu färre människor, så då åkte vi till järnverket och glodde i flera minuter. Pratade om Mona Sahlin, hon känns lite off.
Läste att i juni månad är det flest självmord i Sverige.
Såg en man gå på vattnet i Arvidsjaur och klappade en ren i ogästvänligt landskap. Badade jacuzzi i gästvänligt hem.
Tänkte.
Såhär:
Det är söndag morgon.
Och jag orkar inte tävla om uppmärksamhet.
Har försökt att sminka bort min generade uppsyn.
Tre i en bil har snackat om livet och erkänt oss lite överblivna.
(och samtidigt är det väl så hela sveas folk känner sig)
Såg Storforsen. Den var stor.
Frös lite, snackade en massa skit, blev hungrig – tänkte på dig.
Nam nam.
Jo jag vaknade med den där Trainspotting känslan av att det är något som saknas.
Fast då glömde jag att vara i jävla skit-nu, knepish det där. Hela tiden nu. Just nu nu. NU t ex så kliar Nancy sina myggbett vid mina fötter. Fast det var nyss snart.
Och jag försökte köpa en vuvuzela i Töre men de hade inte det. NU.

Jaja.
Överlevde ännu en midsommar.
Pepp!

Sorry för gnölandet, hajjar att ni gett upp lite. men snart kommer den konstiga konstjäveln tillbaka.
Mommy´s gonna buy you a HOG.

Lätt hänt!

Stina K - Wasting technology since 1876

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.