tisdag 11 maj 2010

Stålbad

All we own we owe.
All we own we owe.
All we own we owe.
All we own we owe.

The words of the crone:
Kongo och flickskolor.
Kongo och flickskolor.

Det är inte farligt att vara dålig.
Säger
Liemannen.
Jag har grus i tänderna.
Bambi.
Bumbibjörn.
Jag är den fula kvinnan i Hollywood.

Jag skulle hellre rädda världen än det här.
Säger roadkill björne.
Men jag vet inte hur man ska gå tillväga och dessutom är jag ingen föreningsmänniska.

Men vi kan väl glo schlagers så länge, bara kolla vad FIN, pompa och ståt:
(lägg dock märke till eldiga trädet projektionen där bakom (mot slutet), symbolish. Vi som sett Carnivale undrar lite)

/ Schlagertönten

2 kommentarer:

  1. Wöööuuu! Hög old school spelkänsla i gif:en. Nästan lite Dr Who över den också exterminate & det där.

    The Crone has spoken.

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja jag såg den där pixelfilmen och blev inspirerad.

    Krax - kråkan har talat.

    KRUM!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.