torsdag 20 maj 2010

Inavellandet

Ja såhär har vi det.

Spelar och sjunger och har det bra.

Okej skärp dig nu.

Radioteatern ger: svensk sommar.
En slags historia där bilden inte har ett skit med texten att göra och det är bara Stina som är rastlös.
(MAN FÅR HÖJA VOLYMEN)

Det ska egentligen bara vara fantasy och ute i skogen och varulvar och skit.
Och en massa ljudeffekter.

Haha ja. Jag bloggar på. Let me entertain you typ.
I min desperata jakt på kärlek blev jag arbetsnarkoman. Idag var projektet: gör allt samtidigt.
Och det gjorde jag.

För dom som bor i Oslo så ställer jag ut tillsammans med Silje Fredriksen på Galleri 21:25 den 3-6 juni.
Så kommer det mera i norra Sverige rätt snart. Fan hoppas jag!
Och ba: I was born ready.

Och såhär lätt bygger man ett eget fult helvete:

OSV...

Såhär varmt var det idag: I´m a taxidriver in CALCUTTA.
TAXI TAXI TAXI in Calcutta.
Cyklade till ett träsk och simmade.

Och folk har det inte helt bra, det gör mig ont.
Fan.

Kärlek.
/Fladderfittan

3 kommentarer:

  1. Stämmer, inte helt bra. Kontorsdöden för min del; ruttnar bort. Men tack för alla lättnader. Verkligen tack för det.

    SvaraRadera
  2. Glad om jag kan peppa. Du peppar bra själv, tack ska du ha tillbaka!!!

    SvaraRadera
  3. KNALLBRA. FLOTT TEATER.
    GODT DU KOMMER DENNE VEI.
    SER DEG SNART!!! YEEEEEEEHHTHJOHO!.-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.