söndag 21 februari 2010

Shariapolisen

Om man klär sig tajt så kan man bli våldtagen!

Dagens tema: Flykten i neon.
Det här är hon vahetere offret i alla deckare och seriemördarfilmer, hon krälar orkeslöst fast dramatish uppför trappan endast iklädd "morgonrock" för att förmodligen snart hinnas ifatt och avlida på ett mycket dramatish sätt i någon sadobur i ett hemligt sadorum, det är lite fifty/fifty det där va.

Kan också vara sånt jag fyller mina dagar med när jag är så paralyserad av skräck att jag uppfinner min egen horror - som ett slags motgiftsgift.

Det här är han Percy i filmen, han "the chosen one", den utvalde - Legend of the seeker Frodo Jesus Neo Luke Lancelot John Connor Conan Karate Kid Robin Hood Ivanhoe John Mcclane:

Det är han!
Han ska rädda den där tjejen va.
Han krälar orkeslöst efter uppför trappan... för att bli lurad av mördaren som väntar runt hörnet.

Unt såhär ska du göra ifall du träffat på en kvinna - vilken som helst, som har put a spell on you så att säga, du är förbannad:

Och apropå kvinnor:



Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.