torsdag 25 februari 2010

Infidel

Hej hej!
Det är jag som är döden.
Det är aldrig för sent att få en jävlig barndom, låt mig hjälpa dig med det.
"Hang in there"
Jag kastar den första stenen.
(Kastar en hel massa stenar på någonting lite allt möjligt)

Det är 24 timmar på en dag.
Har det bra häruppe i skogen...

Björnfitta
Björnfitta
Och
Björnfitta

Attack är bästa försvar!
(kastar den första stenen)
(igen)
Sa hon som Gud typ glömde.
Om han nu finns.
Vilket jag starkt tvivlar på.
Och hur skulle han isåfall kunna komma ihåg allting.

Och så ett sånt där maniskt U2 konsert bildflöde med svältande barn, horor, avrättningar, horor, porr, barn, horor, kvinnor, våld, Martin Luther King, kina, Musse Pigg naken ba: Zapp Zapp Zapp. En bild av jorden som bara snurrar fortare och fortare tills den lägger sig i en gul hink och spyr.
Bono river av en replik:
-But he needs me.
I worked in a shelter.
I am a bore.
Please.
Please, sir.
Sir, kill me.
Please sir.
I love you.
Man.
Sir.
I love you man.
Wow.
I thought id seen it all until today.
Kavajen luktar tallbar.
Det kanske är betydelsefullt?
Hej mamma, nu är vi snart framme.
And my pants to.
It would be an honour.
Och ni drunknar i våld och helvete och går hem och vill skaffa barn bara för att få slippa den här skiten.
Kan vi inte bara få slippa den här skiten?

Så kommer jag.
-Here comes Johny singing oldies goldies, be bop a lula baby what I say.

Och över mängden hängde det en flicka på en stång.

Glada djur:
-Jag svalde en my little pony
"I carried a watermelon"

Men… vad gör du däruppe i skogen egentligen?
Jobbar.
Men… är det inte ensamt?
Jo.
Blir du inte mörkrädd?
Jo.
Känns det inte som att du håller på att bli lite knäpp?
Jo.

Jävligt roligt i Futurama förresten när de där ledarna för den där planeten skriker: SILENCE! varannan mening.
Hih.
Och imorse när jag och Nancy gick ut i solen och blängde så hörde vi:
Aouuuu!
Följt av
Aouiuioooo!
Och ett par andra stämde in med: AIUOOOUUUU!
Så hade en älg typ kvaddat hela tomten i jakt på käk.
Djur är pepp.
/
Svinet

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.