lördag 26 december 2009

Schmuts

Post jul. Snö, Harry Potta och allt är frid och ont.

Lite siffror:
Idag har jag levt i 11 420 dagar.
Det är en chans på en miljon att man dör i badkaret.
Flygkrasch – en på tjugofem miljoner.
Tiotusen kronor skramlade niotillfem ihop till sin pojkväns katt.
Nio miljoner förlorade själar simmar runt mellan Skåne och... Kiruna?
Den vanligaste dödsorsaken bland män i arbetsför ålder är alkoholrelaterad, på god andra plats kommer Alvin & gänget, hah.
Tjejer dör inte.
"Late is the HOUR in which this conjurer chooses to appear"
.
Var glad att du är i Spanien.
Du känner inte längre någon smärta. Allt är apelsin och varmt, du är heeelt lugn. Hör skvalpet av vågor... skvalp skvalp.

Folk är så sköra, jag hoppas att de inte tar livet av sig.
Jag är ett paket fullt me skit.

(That´s been tampered with that has!)

Fick idag ett infall att jag skulle ringa pappa, tog ett par konstiga sekunder innan jag kom tillbaka till verkligheten. Det gjorde lite ont i bröstet.
Så drack jag dild och kaffelikör.
Kål!
Hälsningar
Göran Persson

ps (en julnöt)

+

/
Stephanie Meyer
Vad blir det?
ds

4 kommentarer:

  1. oj, badkarsdöden talar till mig, i think he might be the one!

    SvaraRadera
  2. Chipmunk-ödet är för mig, det känner jag.

    Men jag kan inte lista ut exakt hur...kommer jag snava på en? Bli uppäten? Sätta en i halsen? Just där blir det otydligt.

    SvaraRadera
  3. <3 :):):)
    I need lovelovelovelovelovelove.
    Detta var ytterst ärligt.
    Har du en tv i ditt rum?
    jag har det.
    jaha.
    man blir desperat efter alla svårnedsvalda ikeapizzor.
    puss
    /(http://blasextrofi.blogg.se/)

    SvaraRadera
  4. Helen: Usch ja, för min egen del tror jag kanske på ekorrarna också.

    Calle: Tror den döden handlar om att strappas fast framför den där filmen på repeat i ett par veckor tills man självdör av moralångest.

    Rlöfk3ö4: <3

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.