måndag 19 oktober 2009

Bajs i halsen

Say efter mig;
Jesus kan orsaka smärta.
Jesus kan lura dig hittan o dittan.
Jesus är död.
And I take joy in destroying.
Gothgothigothgoth.

Kära ni.
Idag vaknade jag med mina tassar i tre olika dimensioner. En var dröm, kommer inte ihåg om vad men det var något viktigt. (För övrigt pratade jag och min transdimensionelle vän om detta idag – det om att hjärnan uppfattar drömmen lika verklig som verkligheten, hon minns sina drömmar bättre än saker som hänt på riktigt.)
Iallafall: jo en var dröm, en var i realtid med en människa som satt bredvid mig och pratade men! Det var en tidsförskjutning, ty samma människa var på en annan plats i rummet och pratade samtidigt. Hänger du med? Tre olika.

Strobe tinted lip conditioner.

Sedan samtalade vi under stoj och glam om gubben som råkade hosta upp bajs och om han som hade hängt sig, men föll ned och sprack en varm sommardag, sedan satte jag mig på bussen, där var tre psykpatienter. Den ene hade hatt, den andre basker och den tredje en såndär rullväska, alla rökte. Vem steg av först? Vad är meningen? Varför gjorde han så?

Ehm…Slow slow quick quick slow.
Försöker lyssna igenom Krunegårds nya och den är ju asbra och så va men man blir så satans deppig, måste ta det lugnt - snart november. Han blir ändå överröstad av mina nykära grannar som skrikpökar, det ljudet går igenom allt utom Stunt rock. Lyssnar mycket på Stunt rock (tack jonas), det är som att befinna sig mitt i det läskigaste i en skräck/porrfilm hela tiden, man går runt på stan och ba lyssnar på kvinnoskrik de luxe.
Såhär låter dem:

(Ja jag testade lite halloweensmink idag, blev mer emo än vanligt.)
Apropå Krunegård förresten - det alla blir mest kåta på verkar vara att lyssna på någon som gnölar om ensamhet i Stockhom som man kan känna igen sig i, men alla ba cocky struttar omkring och vaddå själv? jag neppe, jag festar cava med niotillfem på riche dygnet runt jag asså.
Suck. Vad vill ni? Folket. Folket, vad vill ni?

Annars da: jo jag vill gärna bli samt kollar på varulvar, just nu är favvona: Underworld Rise of the lycans (ja de första filmerna sög men den här är inte dum, inte dum alls, den får fem tassar av... sex typ.) och Harry potta och fången från Azcaban, främst för att Gary Oldman är med o säger grr jävligt bra men också för varulven och polygripen eller vad den hette. Några tassar även till den.
Läste idag en sjukt fin recension på min och Lisas bok, herregud - du som skrev den, TACK! Det är fint att folk tar en på allvar ibland, de flesta bara: haha shit vilka knäppa tjejer dom törs se förjävliga ut och lallar runt hej o hå, men några tänker på ett annat sätt och det gör mig varm och glad. Hoppas att jag kan återgälda den känslan någon gång på något sätt, not worthy osv.
Skål och tack.
Håll modet uppe. Håll det på topp faktiskt, inget annat du kan göra. Det kommer jul, det kommer sol, det kommer kärlek till dig i ett litet paket,
snart.

2 kommentarer:

  1. Gör han? Har du numret? Jag skulle behöva be honom om råd i ett par hjärtefrågor.
    Tror bara att han blir peppad av att man ibland ifrågasätter hans existens, tror inte du?
    Det visar ju bara att han är viktig, han är en poppis kille.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.