fredag 18 september 2009

Lycan trofé

Var på nåt slags pyssel.
Skulle tillverka små minivarulvar av typ toarulle + kinderägg och peta in piller. Dessa tabletter skulle göra varulvar till människor tillfälligt så att man kunde springa ifrån dem. Vi snackar alltså kannibal baby eating varulvar. Någon slängde dock min lilla hög med byggsatsdelar så det blev bara en halv varulv som såg ut som en grå toarulle, den funkade som bete da. Jag hade tre piller, varav två bara försvann. Någon ville kränga en dammsugare för 5000 spänn och jag blev asförbannad. Så blev min kompis som var svinsnygg OCH varulv satt i fängelse.
Jag joinade den mörka sidan och där fanns det inga anti varulvspiller, så vaknade jag av att Nancy stod på min bröstkorg.

4 kommentarer:

  1. Underbart!! du är så jävla bra asså! love love love love love

    SvaraRadera
  2. Åh! Tack tusen tack! Mucho love tillbaka asså.

    SvaraRadera
  3. Upside down
    Boy, you turn me
    Inside out
    And round and round
    Upside down
    Boy, you turn me
    Inside out
    And round and round

    SvaraRadera
  4. You raise me uuup
    so I can stand on mountains
    You raise me uup
    to walk on grr voff miau
    I am hmmm
    when hm hm hm hm hm hm
    you raise me up
    to howl on stormy seas?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.