lördag 11 juli 2009

Sasha Grå

Integritet känns så... 1978

Min hang-up sommaren 2009 verkar vara att på nätet följa folk jag inte känner. Jag blir lite småkär i alla möjliga typer, tror jag har fått en släng av tonår. Går fort över dock, tror jag fått en släng av folk.
Eller som en vis man sa:

Do you read kyrilic?
Big.ass.
Finskt sämskskinn, det sämska som finsk.
Runkbulle till lunch. Hur raggar du?
Hur mår du?
Vem ringer du?

Börjar känna mig lite efterblifven.
Eager beaver. Local post mortem gossip. Jennifers tears over Brad. Buttercups emptiness consumed her.
Jag äter inte mat, jag leker med den, smyger runt som en liten transa och smygkladdar i smyg.
Mulligt är gulligt?

Hon ”dansade” en sommar.
Hon snubblade en sommar också, och dubbade. Hon hade nog aldrig känt sig så lost en sommar. (förlåt Gynning referensen)
I huset som Ernst glömde:

Who is in my fruit cellar liksom.
Swallow your soul swallow your soul osv...

Jag kan komma hem till dig och koka sushi.
För mycket information är inte bra för dig.

2 kommentarer:

  1. Du är en av mina favoritkonstnärer.

    SvaraRadera
  2. Tack! Tusen tusen tack. Nu sitter jag här och rodnar o vet inte var jag ska ta vägen.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.