tisdag 21 juli 2009

Jakob Hellman

Men vad är livets mening?
Startar dagen med en light fråga.
Jo nu ska jag berätta:
Meningen åkte förbi i en bil och vinkade tjohou.
Eller Shakiras nya video! Shakiras höfter ljuger fan inte.

Kära läsare!
Arne går i skogen, det är 20 grader kallt, har med sig sin mootorsåg.
Asså såhär va. Då och då orkar man inte.
Jag är paranoid. Har haft en riktigt dålig kompis. Har inte helt kommit över tonåren. Känner mig värre än Quasimodo.
Konsekvensanalys: I dunno. Det är kört. Quickly! To the bakery! Eller något.

Men om man bara skiter i det nu. Kollade vilka läsare jag hade, fattade inte så mycket men det roligaste sökgrejset var: ”gratis hård porr film video knullar med häst hund” som någon hade okynnesgooglat och därefter hamnat på min blogg. Någon var ute efter fredagsmys.

Om ni undrar så presenteras bloggen av LIDEL.

Var försiktig med vartåt du sniglar (påbörjar en krånglig mening) ty det är sällan den du blänger på som kan ge dig ett skit. De ger dig skit, ja.
Det är den du INTE lägger märke till, borta i hörnet (tänk Aragorn på präncing pony) (hetsreferens) som kan ge dig något annat.

Vaknade idag och googlade en gammal mobbare, han hade fått måne. Han brukade gå runt med en mopp och skrika att det var jag som var moppen, ty jag hade det torraste barret i universum, iaf han roades av att jag blev röd och skamsen. Folk gör det, det är typ haha-igare än Björn Gustafsson.

Du borde se ”Hugo och Josefin”.

Så fiskar du platt mage.

Drömmer rätt ofta att jag blir plågad till ända av en seriemördare.
(Är lite för självcentrerad för att inte lida av mördarskräck)
Han står och väntar på mig hemma i min garderob.
Hej Leif liksom.
Det är kanske lite synd om Leif.
Vad gjorde nyfikenheten med katten? Miau.
Han hoppar fram vid småtimmarna och jag sägskriker:
-This isn´t real?
Varpå han replikerar med rullande liksom brinnande ögon:

-What is real. How do you define real? If you’re talking about what you can feel, what you can smell, what you can taste and see, then real is simply electrical signals interpreted by your brain. This is the world that you know. The world as it was at the end of the twentieth century. It exists now only as part of a neural-interactive simulation that we call the Matrix. You've been living in a dream world, Stina. This is the world as it exists today...

Jag:
-Nooooooooooooooo. I shant believe it! Och står som en Keanu stock och försöker uttrycka log.

Han ba:
-What is real. How do you define real? If you’re talking about what you can feel, what you can smell, what you can taste and see, then real is simply electrical signals interpreted by your brain. This is the world that you know. The world as it was at the end of the twentieth century. It exists now only as part of a neural-interactive simulation that we call the Matrix. You've been living in a dream world, Stina. This is the world as it exists today. The heat is on! Word is on the street.

Någon sa att jag är besatt av oralsex.

Drömde att räfven, mitt totemdjur slet ut ögonen på en hund, någon annans totemdjur.
Boys will be boys… Jag har 300 myggbett.
Rulla mig runt runt. Killen är så fin att jag blir yr. Det här är inte vad jag köpte liksom. Som en gummiboll osv.

Falleri fallera.
Fick ett infall på hemköp. Höll på att lägga mig i köttdisken och ba: ÄT MIG RÅ! Jag kostar typ inget, du får ligga för en hunka. Om du är typ under 85 och luktar okej.
Suck, som i USA.
Det var bara det.

Vad man än gör på nätet så är det någon som orkar kolla upp det, man är inte så anonym som man tror.
-öh du jag kan se att du googlat mig 3500 ggr.
-näe vaddå?
-jo men kolla da.
-eh jag var uttråkad och desperat och lite manisk. Gillar dig tror jag, lite kär nästan, har gjort mig en bild av att du är typ fin, shit FÖRLÅT!
Just nu: det är pino att digga folk.

P Orridge kommer och lägger en tröstande icke normal hand på vår axel och skriker: vi får vila, fast på engelska.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.