torsdag 21 maj 2009

Michael Jackson

Ja jag har deppat färdigt över det där med ass grabbandet nu, man är väl ingen mes. Hatar inte allez, har inget med dig att göra, folk är så tysta. Spela fiol, tut osv. Tjo hej med farbror frej osv.
Har iaf bestämt mig nu: ska sluta med underdelen, aldrig mer bralla, kjol eller trosa. Vi snackar tröja eller linne och inget mer, blir en syn för sura ögon. Ska tatuera in mina bloggtexter på röven och ständigt gå lite som Quasimodo o skalla: the bells the beeeelllsss. Sedan ska jag lära mig ryska, lära mig rida och lära mig skriva också.
Hm mm

Förstår att ”ni” ”alla” ”undrar” vad jag anser om årets Esc? JO jag diggade många av bidragen, är lite avis på Norge, ska försöka se till att jag får komma in på eländet i Oslo iaf. Islands delfin var lätt finast, Ukraina, Albanien och Turkiet hade coolast kvinns. Jumpin up with the norpa liksom!!! Och Oppa hora di Moldova!!! Malta, Israel samt Danmark var horror. Finlands låt var ju bra juh och eldgyckel – hallojs! Borde få en comeback. Han som spelade ukulele för Portugal såg ut som Toker i Snövit. Annars… Dima Bilan och Cirque du Soleil var inte ett poetiskt möte, han är fin och knarkig som han är mol alena. Malena var för rädd, synd för det kunde ha vart som arian i ”Femte elementet”.
Ja nej kärlek.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.