torsdag 30 april 2009

Mera bruk i baljan boyz

Ta en kvart med Gud varje dag. Fråga: ehm vem har jag lust att vara, todäj? Bara låt dig själv va. Sitt och öva på att gilla allez slash lämna dem ifred.
Om den där svingrejen nu blir 6 på richterskalan så gäller ju rubber duck kostym och stängda flygplatser för alla slantar, ingen kan åka hem från vart den är. Sista skriket. Platsen du befinner dig på precis just nu kan bli din sista mannen.
Vill jag dö av grispest i Oslo? Ställ dig frågan, en kvart varje dag. Rista in det med små flisiga naglarna på svarta tavlan:
Nej
Nej
Nope
No way
Aldrig
Osv.
Två mulliga new-age kvinnor sitter och läser sina horoskop för varandra, mumlar ett eftertänksamt hmm och jasså ja, gris ja, jaha. De är singel. Pest. De siar om min future, ser oroliga ut. Igår så jag en kille knuffa ut sin flickvän framför en spårvagn i hög fart, han grabbade tag runt nacken och föste ut henne precis innan den ven förbi.
Därför ska jag börja kvarta med Gud varje dag.

Nöff
Det är värsta hinnan innanför skalet på ägget. Få ur det på något sätt, rakt ut liksom. Hoppa ner i Hoover dam som Harrison, gå runt med ett yeah me like, sluta hata. Jamen gör det. Alla pöser runt på stan och gillar varandra.
Tror fan jag ska börja slicka på alla pumped up SATC kvinnor och pensionärer, särskilt pensionärer. Emos med surkotten stuck up i röven - ska börja kladda ner dem. Gnällisar som uttrycker sina livskriser i gåtfulla facebook status uppdateringar, jag ska börja älska dem, i smyg.
Skynda skynda nu är det bråttom liksom.
Snart är vi ändå bara små svin allihopa, i kön på scan. Vi har en massa små känslor och skriker som små barn men vi SKA bli rosa pålägg, det har pappa bestämt. Någon behöver dig som frulle snart, bara så att du vet det. Det är true Norwegian black metal.

Dagsens idoler:
Max Hansen
Krister Linder
Polly Jean Harvey
Star pilots
Jodorowsky
och
Babe den modiga lilla minisvinet
Tack

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.