fredag 9 januari 2009

He is real

Vad är väl en ball på slottet?

Festligt

Nya Gudar. De får inte bajsa eller bränna fejjan i eldsvåda.
Eager minds REALLY wants to know R Patz mfl.
Uhm what´s your favourite date? Candle light dinner or take her to a movie???

How DO you spend x-mas eve? At home with the lady or out with your mates???

Do you believe in Yog-Sothot and that he will come as huge rainbow fluffy blob and turn us all to yello??? Som i ett pingpong spel av flipper
Riktigt dåliga nyheter isåfall
Din jävla påse

Do you prefer felching or taking a shit while she blows you???

Tänkte vara lite banal och patetisk. Fioliolei. Jag slår på stortrumman nu: BHORAROM!
Stina K med rätt att dödas.
Hjälp till självsvält. Benskörhet och stjärt(k)lapp?
Säsongspremiär av antikrundan!!!
Känner för att dra ner brallorna, böja mig framåt, trä på gummihandskarna och bikta mig.
Men det gör inget.

Nytt år ny chans. Nya tillfällen att göra bort sig och misslyckas.
S.O.S med abba
Spottar när jag pratar. Stopp. Kan det vara sömnbristen. Stopp. Gjorde en dålig performance i tisdags. Stopp. Förlåt alla som tvingades se den och hoppas att ni har hopp för oss ändå. Slut. Stopp. Rodnar åt alla – verkligen alla – så att verkligen alla tror att jag är dödskär i dem – det är bara något med min kropp, stress, jag stressar över ingenting, stammar, spottar när jag pratar asså. Spott. I perioder kan jag inte umgås.
Jag inser att man är skadad för livet. With a song in my heaaart. Alla heartbrejks och helveten man utstår gör en annorlunda, konstigare kanske. Man spottar när man snackar (ja igen), rodnar och sätter på allt som rör sig, slänger posten oöppnad och hoppas på mindre verklighet i Gaza och bättre Super Mario tider. Du är konstig också förresten.
Folk hotar med självmord. Det är inte okej. Jag hotar tillbaks med spegel spegel…
Jag missade balen, stort trauma med tanke på att jag blir bjuden på fest en gång om året ungefär. Men hopp vad glad jag är ändå, bakar rullrån och går och lägger mig nio precis som en gammal tant.

Man ramlar med folk i deras bergochdalbana. Längtar efter att kliva av nattåget ut på en snöig perrong i stjärnklar frost rök någonting.
Mhmm ja...
Riktigt ont är i alla fall ibland att ha en familj på två. När den lilla är borta är den store ensam, den har aldrig letat efter folk ty den hade ju dig. Runt nyår brukar det vara outhärdligt jävligt.
Man föds för att underhålla andra – så mitt yrkesval är oundvikligt.
När det gör ont på riktigt riktigt så pratar man inte så mycket med andra människor, man går inte ut eller har telefon och sådana moderniteter. Man samlar stenar på långholmen så att man sjunker riktigt bra. Man bara ligger platt som pankis utan fyllning och hoppas att det ska gå bort. Gärna få tillbaka sådant som MAN hade. När det man hade var bra saker.

Pesten kom och det gjorde ont, nu har vi alla bölder och går insane. Vi gör av med alla pestpengar på en gång och klär oss i pestrokoko. Posten kom och det gjorde ont också. Pestråttorna tog över Stockholm och allt blev hello kitty skitsött med små rats som drack te ur pytte pyttesmå koppar och det var forest families.
Fast man kanske inte märker själv att man är där
Jag tror att jag redan har dött kanske, det var det nya för i år? Hasar runt som kvasipsykologen Bruce Willis och ba: Aj see dead pipäl...
Ja det var det! Jag dog. Var det på nyårsafton ja ramla av bron ner i ett fyrverkeri eller kanske flygkrasch i Vegas? Det är en bra ursäkt för att inte ta tag i saker.
I died liksom. I was in Nam and there I died. Fingal Olsson.
jaja
Baby´s gonna be alright.

Man ba: lessen glad lessen glad. Nu är det vår. Nu är det skit.
Vaddå Garbo liksom?

Skrik som en gris. Nu tar jag över världen ett slag.

I´ll be seeing you.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.