söndag 11 januari 2009

Farrokh Bulsara

Det är inte du, det är jag.

It´s not you Larry. Larry it´s me. Are you there, Larry?
Larry Hagman? Larry Hagga.
Hej hej. Let´s dance mannen.
Göra slut inför hela svenska folket osv.

Vi bryr oss inte okej.
Lite värdighet nu.
Sverige.
Vi måste snacka mer om barnporr.

Och:
Fan
Isbjörnar
Jag upprepar
GRISBJÖRNAR!!!
aka
Åh, jag har så jävla mycket att göra
aka
I wanna go home
aka
I really REALLY wanna go home
aka
Wake up it´s a beautiful morning
aka
Som om jag bryr mig
Fan
These are a few of my favourite… zzzz

Borderline är vi allihopa
Du me o ja me
Låt oss bli mer fysiska
Du me och ja me
Jag är alltid helt öppen som någon slags jävla grottbjörn.
Ja me o inte du
Vi föll alla i Nam
Gråt inga tårar för det. Vi sår frön av kärlek och bäddar säck så att vi inte kan röra bena. Det kallas "bryta mot lagen"
Gonatt

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.