söndag 18 januari 2009

Det finns inget som heter tur Micke

Vi åker på läger och är lite "busiga"
På latin: Nos peto castra quod es aliquantulus stultus
eller
Illic est haud talis res ut fortuna Micke
Det finns inget som heter tut heller.
Det heter heliga Guds andedräkt.
Kjamis och svettis.
Kometen kommer, den kommer jonathan. Ser du ljuset liksom? Nangiliima.

Ta en timme out nu. Ta en paus.
Var i din andning. Man måste ta ned alla till golvnivå - Kolla! Hon kan inte gå i sina vahetere klackskor!

Mus = liten hjärna, stort hjärta. Djur har generellt stora hjärtan.
Människor = ingen hjärna inget hjärta. Vi är som pumpor på halloween – urgröpta med konstig käft och ännu weirdare ögon. Det ser ut som att din halsduk rinner ut från kinden. Det är skitåkning på teve.
Det är många kvinnor som har så tråkig klädsmak att de lika gärna kunde varit män… Eller sten. Jag har så dålig hållning att jag lika gärna kunde vart kossa… eller kvinna. Höh.

Lite affirmation:
Se framför dig kanal
stor oljetanker kommer
sakta fram
genom kanalen
(ljusrör)
Luciatåg
Svag kör
Allt slutar med giljotinering
Vi gör båt ljudeffekter
Lukten av riktigt god mat
Hemtrevnad
Fina ljus
Du kör

Stor oljepojke kommer?
Du har inget hår på kroppen
Du är inoljad
Du är delfin
När delfiner tänker låter det… hm
När delfiner sjunger låter det:
”kan jag skicka pengar i en påse?”

Rodneri

Deklamerar:
När du fått nog av dig själv – självmord.
När du har fått nog av andra – giftmord
När du vill ha mat – bord.
Sluta tramsa med orden. Folk är simpla
Allt smakar ruttet och gammalt
Det är en dag imorgon också

Det viktigaste är familj?
Om man inte har familj – vänner?
Om man inte har vänner – husdjur?
Om man inte blabla husdjur… Flatlus
Sång och dans
Peppes pepperia.
Blä
Jag längtar också till en plats där ingen vill att jag ska köpa något.
Jag säger A
Jag säger MEN
Det är något socialt
Det är något med mobiltelefon
Blö
Tog bilder utan att tänka, ser jävligt deppad ut. Är rätt glad asså...

aka Utan braller i Tyrol.

Åh alla dessa problem!

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.