torsdag 15 januari 2009

All pigs must die

Thanks a kaskelot asså!
Posörer! Nu ska jag posa av bara fan. Fan vad jag ska posa nu. Se vad jag kan posa. Om det är allt jag kan.
I soprummet
På playan:

På lödder rave:
Jo det var kul.
Allt är lite suddigt.
I was following the II was following the III was following the IIII...
Uhh jag mår så jäääla illa av tits and ass Timbaland osv. Oslos kulturliv ba: Bounce bounce backstabba dig själv i benet din jäääel. Människor är konstiga. Porren gör att alla knullar fel. Kulturklimatet gör att alla blir dumma i huvudet. Man måste vara vän med alla, även sina fiender, även de vars skit man avskyr ty vi måste alla vara polare? Jag drömde att jag simmade runt bland oljetankers. Drömde även att en blandning av alla jag vart kär i var kär i mig och vi dök runt bland oljebåtarna, de var skitstora. Jag var askär. Bra saker kommer kanske.
Fioliolei. Och skeppet sjunker. Fast först kommer det lastat.

Jag har sagt det förr: Jag är pinig. Ni skulle bara se mig i mitt egna hem där jag virrar runt som ett as.
"Det är ju tur att man inte är så ensam som Marianne är"
Alla talar om den naturliga och skonsamma makeupen.
Alla vill faktiskt inte hora.

Jo jag dog förresten. Återuppstod som en liiten vit tiger his Siegfried och Roy ba: nam nam. Eller gris.
Säger: Jo jag tänker inte på dig på det sättet. Det är inte jag, det är du.
Vatikanen – sätt din tro till Gudarna. Kom och se på när jesus går under. Ärrad vare Gud i himlen osv.

Stoppa inga sopor här.

Hej hopp under filten här kommer pilten!

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.