lördag 13 december 2008

Moget

Satan Lucia

We come in piss

En modegrej jag inte helt hajjar är söndrrivna strumpbyxor trenden. Varför gå runt och se ut som att någon inte bara har våldtagit dig utan även släpat dig genom skogen tjockt entusiastiskt fram och tillbaka i tre dygn och sedan våldtagit dig igen?
Ska du säga hör jag någon bitterjävel muttra.
Ja, det ska jag säga.
Det är mitt jobb.
Som din fula spegel. Muahehe.

Den spanska raeven raev en aennan raev
Idag är tjo. Idag är hej. Trall dill dill osv. Kjell Höglund. Nat King Cole. Eddie Meduza. Povel Ramel. Eminems gamla samt svensk postpunk. Lyssnade igenom Kanye Wests heartbrejk men han har använt röstförvrängaren lite väl va...
Welcome to anti heartbreak (med röst i burk av plåt). De som börjar såga i ens hjärterot måste dö. (med bröderna Olsen förvrängning)
Men man vänjer sig.
Eller?

Såg förresten reklam för Björn Gustafsson – ett livsverk. Nu på dvd? Snart vill jag även se Britney Spears tidiga verk tack – fingerfärgs målerier och huvudfotingar.

Stina Kajaso – ett sågverk.

Karriärister suger
mig
Det är värsta mentala Hinseberg veckan.
Du vet när man förväntar att folk ska tycka om en, höra av sig. Man tjatar och kryper omkring som en slagen hund. Ye old boll och kedja.
Men vovven fick just rabies. Kvinnor är från mars, karlar från venus osv. Jag är från jorden tror jag. Men det var inte sant för däremellan var det nåt med zombiegift. Men det var lite sent. Huvudpoängen är: no more Mr nice clown.
Don´t go all Dumbledore on me liksom. Typiska vintagebrudar. Darin är typ gammal gubbe. Det kostar 50 spänn att kolla på vintage.
Vanlig kommentar runt jul: men jag trodde att du ville ha en ryamatta?
Mjo
Kunskap är överskattat
Jag gillar fan Harry Potta filmerna. En härlig kombo av porr och vintage.
Grasp your mandrake and pull it out!
ja gör det

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.