fredag 12 december 2008

JÄMMERDAL

Då var det spikat


Dagens dikt tillägnar jag posten från kronofogden och div. andra gnidare i min brevlåda samt exploateringsnämnden i Stockholm.

Kramas för de ensamma.
Knulla för de utslagna.
Hångla loss för de suicidala.
Gräv där du står, så att du ramlar ner i en ojämn och knögglig grop, gräv din egen grav när du ändå håller på, ja gör det.
Piska din nästa för de fula.
Fista din granne för de osympatiska.
Stick hål på de som blöder. Sparka på de som ligger. Spräng gärna sönder hela Stockholm och asfaltera hela skiten, snart har ändå alla hoppat från västerbron.
SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!

Nuförtiden snackar många som om de har något att säga men inget kommer ut när de rör sina läppar... hm.

Jag konkluderar året med:
Vi är oerhört utbytbara.

Haha och jag firar detta genom att ramla in ut o runt i sociala nätverk för att se om någon bjuder mig på fest.
Tillsammans gråter vi.

lite pepp

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.