torsdag 11 december 2008

Blandbanda mig hit

Sann skönhet är:

she-man liksom... mrrr

Jag var på konstutställning igår.
Ord jag kom att tänka på när jag gick runt i graffittiångorna:
Daterape
Daddy o
Dad
Oh daddy
Papi
Oh mein papa
Mr Frodo
Dadel di Lama
och
Pestråtta

Jag har hamnat i ett dåligt läge. Tror att jag är björn som gick i ide men blev väckt.
Ty jag är arg och ofokuserad, trött och ur balans. Gör inget smart, får inget gjort, får dåligt samvete för det och går och lägger mig men kan intet sova.

Mycket om hundar som har det bad nu i tidningarna. Är det för att vi ska äta mindre gris? De är våra vänner och de mår dåligt, ligger på samma nivå som grisen. Tre våningar över oss rent mentalt men i källaren rent socialt.
Gnol
Last christmas I gävv you my dog… But the very next day you ate it away

Nu tjatar jag om spotify men hallojs! Det är kärlek.
Har gjort en tom gemensam spellista. Fyll på med musik så fyller jag på tillbaka, det hade gjort mig gladare än glad (man måste vara medlem i spotify)
Blandband
(made a collaborative playlist at spotify, join)
Eller skicka mig era bästa låtlistor

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.